Predvsem avtoličarji se srečujejo s problemi nekvalitetnega nanosa barve in laka na vozilo, pa čeprav je barva kvalitetna.
Barva se počasi suši pogosto zaradi prevelike debeline nanosa laka na samo površino, tako da dobimo pomarančni učinek na laku, vzrok počasnega sušenju pa je tudi v visokem odstotku vlage v sušilnih komorah ter nizka temperatura ogrevanega zraka v sami komori.
Rešitev ki jo ponujamo je nova pištola za barvanje model Ani 150 H2 z vročim zrakom.
Novi H2 sistem za gretje stisnjenega zraka omogoča delo brez klasičnih težav, ki so povezane z uporabo hladnega zraka za lakiranje.
Pištola v kombinaciji z ogrevalnim sistemom H2 je zelo enostavna za uporabo. Potrebno je le da jo priklopite na stisnjen zrak in že po zelo kratkem času je mogoče koristiti vse prednosti barvanja s pomočjo vročega zraka.
Višja temperatura občutno:
* izboljša kakovost barvanja
* skrajša čas sušenja barv na vodni osnovi
* prihrani do 20% barve
* izniči učinek pomarančne lupine
* daje površini večji lesk.
Mehanizem H2 je izdelan iz visoko kakovostnih materialov ki lahko segreje zrak do 40 ° C . Operater lahko prilagodi temperaturo s pomočjo regulatorja ClLICKSTEP na dnu ogrevalnega mehanizma . Mehanizem H2 za svoje delovanje ne potrebuje elektrike temveč uporablja za svoje delovanje zgolj stisnjen zrak.
Clickstep je digitalni merilnik , učinkovito prikazuje zračni tlak v pištoli ter istočasno prikazuje temperaturo zraka. Ko namestimo termometer CLICKSTEP je mogoče na njegovem zaslonu prebrati delovni tlak in temperaturo, z njegovo pomočjo je mogoče nastaviti tlak z natančnostjo +/- 0,1 bar in temperaturo +/- 1°C, po nastavitvi pa ga je mogoče enostavno odstraniti in namestiti tudi na drugo pištolo. Tlak se nastavi neposredno na regulatorju pištole in se takoj prikaže na zaslonu naprave . Sistem je zelo uporaben za profesionalno rabo, saj se z njegovo pomočjo izognemo napačnim nastavitvam in posledično slabim učinkom barvanja
Za dobro in delovanje pištole Ani 150 H2 in kvalitetno barvanje je potreben tudi kvaliteten komprimirani zrak oziroma čistoča zraka, ki ga proizvaja kompresor.
Zrak namreč ne sme vsebovati nobenih nečistoč, olja in vlage, saj vse to kvarno vpliva kvaliteto barvanja hvrati pa tudi na samo pištolo za barvanje.
Zrak, ki prihaja v kompresor, vsebuje prašne delce in vlago, pri delovanju kompresorja pa se vanj primeša še olje. Vse te primesi je treba pred vstopom komprimiranega zraka v pištolo, odstraniti. Največ težav pri tem povzroča kondenz, saj bolj ko je zrak topel, več kondenza vsebuje. Za odstranjevanje kondenza se uporablja sušilec zraka z vgrajenimi filtri.
Za kvalitetno barvanje potrebujete tudi konstanten dovod stisnjenega zraka zadostne količine.
Najboljša izbira za srednje veliko lakirnico je;
kompaktni vijačni kompresor na rezervoarju z vgrajenim sušilcem in dvema filtroma
model CSM MAXI 10 DX, s pretokom zraka 900 l/min s sušenjem zraka do točke rosišča + 3 ° C ter dvema filtroma s katerima dosežemo da je vsebnost olj po filtraciji res minimalna 0,1 mg / m3 zraka (mikrofilter) oz. 0,01 mg /m3 (minimikrofilter)
Takšen kompresor zadostuje za manjšo servisno delavnico, ki sočasno uporablja 1 pištolo za barvanje model Ani 150 H2 in 2 pištoli za vijačenje ½”
Vijačni kompresor CSM Maxi 10 DX poleg konstantne dobave zraka omogoča v primerjavi z batnim veliko manj hrupa, saj je zvočno izoliran, poleg tega pa ga lahko uporabite tudi za dogrevanje prostorov.
Ker je dobava zraka pri vijačnem kompresorju konstantna omogoča boljše delovanje porabnikov. Pri zagonu vijačni kompresor porabi od 3 do 5 kratno nominalno vrednost toka, medtem ko klasični batni porabi od 7 do 10 kratno nominalno vrednost.
Ceccato CSM Maxi 10 DX vam namesto tradicionalne postavitve nudi integrirano postavitev, kar omogoča prihranek pri prostoru.
Vgrajena pametna kartica ES 99 kompresorju poleg nadzora nad vsemi operacijami omogoča tudi energijske prihranke električne energije. Pametni program omogoča različna delovanja kompresorja glede na količino porabe zraka. Prosti tek regulira glede na majhno, spremenljivo ali veliko porabo. Ne glede kakšne vrste je ciklus, inteligentni program razloči ciklus porabe zraka in se sam odloči za najprimernejši način delovanja.
Ceccato CSM Maxi 10 DX je sodoben oljni vijačni kompresor v katerega so vgrajene kakovostne komponente, ki so z maksimalno učinkovitostjo enostavne in prijazne do uporabnika.